2011-07-27

På gång i höst!

Det är fortfarande juli och sommaren innebär lite lugnare tempo och därmed lite ledighet. Inte lika långa dagar och en del tid till att ladda batterierna. Härligt!

Men samtidigt är jag riktigt riktigt peppad på att kicka igång alla höstens projekt. Och tre saker av allt det som står på listan är följande:

- Ny webshop. Ni har redan sett smakprov från den nya och mer stilrena shopen, och jag hoppas att ni gillade den lika mycket som jag gör!? Den nya shopen kommer att innehålla en hel del nyheter, där en av de största är att sidan nu också kommer att finnas på engelska för internationell försäljning.

- Ny grafisk profil. I mitten av augusti ska jag träffa fantastiskt duktiga Studio Parallell för att starta upp arbetet med en helt ny profil. Tror att det kan bli hur bra som helst.

- Nya återförsäljare. Under hösten kommer också flera nya, riktigt grymma, återförsäljare av JohannaN att släppas.

Ser så sjukt mycket framåt till allt det här, och jag hoppas innerligt att också ni gör det!

(Ps. Den fantastiska Ta 3 betala för 2-rean fortsätter, och än finns det riktigt godbitar kvar. Men det gäller att skynda sig! Ds.)
NongMai 150 kr (Ord. pris 325 kr)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar