2011-09-16

Stockholm och grymma besked

Jag var ju inte bara i Stockholm för att tävla utan jag hade också ett riktigt spännande möte inbokat. I onsdags förmiddag träffade jag Tina som är min distributör och kontakt mot de större butiker vi jobbat på den senaste tiden.

Och hon kom med två riktigt glädjande besked: en riktigt bra butik är klar samt en kedja med minst sagt rätt många butiker har lagt order och ska nu under hösten börja sälja JohannaN! Fantastiskt härligt att få höra att just de här inköparna tror så starkt på just JohannaN att de båda lagt grymt bra första orders. Nu gäller det bara att leverera... Och det kommer definitivt att bli ett projekt i sig. Snackar med Boy i Bangkok för fullt om hur vi ska lösa det här. De här ordrarna, vilka vi verkligen inte vill missa, kräver att vi ökar produktionskapaciteten med helst 3 eller 4 gånger så mycket..... Och hur gör man det?

Men trots alla de utmaningar jag/vi verkligen står inför nu i och med de här grymma ordrarna (som ni tids nog kommer att få veta mer om) så känns det helt fantastiskt! Särskilt att få det här beskedet dagen efter förlusten i Årets Studentföretagare..... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar